Ett riktigt snabbt inlägg nudå

Nu innan jag ska sova tänkte jag göra ett inlägg bara. Denna vecka har jag ju varit på prao på en ICA-butik. Helt okej, dem tyckte jag jobbade bra och dem var trevliga, och med mig hem fick jag en kasse med ostbågar, godis och en FRIDA, haha, inge onyttigt heller! Lite för mycket ;P 

Idag har jag varit i stallet, haft teori för de små barnen. Har även haft ett av 3 teori-"prov" idag, hästens delar, tecken, utrustningens delar, lite olika frågor. Det är lite komplicerat, men vi har det för att få bättre uppdelning med alla 14 som är/ska bli stallvärdinnor eftersom alla är på olika nivåer och så. Det gick väl ganska bra, hoppas jag?

Just nu sitter jag och läser igenom ergonomi-uppgifterna för praoen, jag tror det ska vara inne imorn, men har inte haft tillräckligt med tid för det, var på "Älskad" igår, skitkul btw.. Men det är inte sån stor brådska tror jag, så jag lämnar nog in den i slutet på veckan istället ;)

Imorn blir det förhoppningsvis ridning ute i paddocken på Derby, lite hoppning också kanske, vi får se. Nej, nu måste jag sova, upp till skolan..

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0