Paddeltur med klassen! ♥

Efter 6 timmar ute på sjön med min klass så är jag äntligen hemma! Blandat väder med en del regnskurar, så jag var glad att jag hade på mig regnkläder och gummistövlar, hur muppat det än såg ut! ;D Kunde inte fota något då jag hade mobilen hemma, ifall att vi skulle välta med kanoten.. Men vi klarade oss! Om en stund ska jag cykla ner till stallet, sista lektionen i träningsgruppen för denna termin, så en uteritt står på schemat, hoppas vädret är på vår sida! Jag känner att jag kommer somna tidigt ikväll, jag är ju redan slut efter dagen på sjön.. 

En bild på mig och Derby för nån vecka sen ♥ 
  
Foto:Hanna Kaisto  Redigering:Jag själv


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0