Julia & Derby

Jag heter Julia, är 15 år och bor en bit utanför Västerås i en håla. Om jag skulle beskriva mig själv lite smått så är jag en ganska blyg men glad människa som bryr mig om andra. På min fritid umgås jag med vänner, shoppar, fotar med min Canon 450 D och är i stallet. Jag rider i Virsbo på Wirsbo Ridcenter två gånger i veckan. Jag rider då i en vanlig grupp och i en träningsgrupp på Derby.
 
I Virsbo rider jag för det mesta Derby, en liten D-ponny valack född -03. Derby är en busig och glad ponny som gillar att hoppa och älskar att bada! Vi har utvecklats enormt tillsammans då vi har lärt känna varanda, vi har även hoppat bana på 1 meter på träning och hans hoppteknik blir bara bättre och bättre. Jag är glad att jag inte gav upp, det tänker jag inte göra heller. Hittills har vi startat LC dressyr och 90 hoppning lokalt, men det gick åt skogen.. Till hösten gäller träning och klubbtävlingar och vi ska fortsätta kämpa, för att sedan i vår försöka starta på de lokala tävlingarna på klubben igen, och då med lite bättre resultat får vi hoppas!
 
   
 
 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0