Ingarö hela helgen!

I helgen har jag då varit på Ingarö havscamping tillsammans med min och mina kusiners familj i deras husvagn. Vi har varit på Gröna Lund, badat, grillat, nördat spel på kusinerna Ipad, kollat på film, lyssnat på musik, skrattat, varit på Hästholmen och klappat och gosat med lösa hästar som för övrigt följde efter mig vart jag än gick, och jag har även fått ett par Hickstead ridstövlar, tack pappa och mamma!
Lite bilder från helgen↓ Vi åkte Fritt fall, jag, samuel, Linn och Zabrina ♥ Och ja, min "fina" min när jag skrek bjuder jag på.. Tänkte först inte lägga upp den, haha. 
     

Kommentarer
Postat av: Tussie

Jättefin blogg (:

2012-07-23 @ 10:17:53
URL: http://londonryttaren.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0