"You don´t know you´re beautiful"

Random rubrik.
Sov hemma hos Denice inatt, upp vid åtta imorse för att sen åka till stallet och ha stalltjänst. Vi var sex sycken, varav två var barn i typ 8-9 års åldern och vi var sjukt snabba, att ta ut alla hästar, mocka, väga massor av hö, lägga in middagsmaten i boxarna och sopa gick på en och en halv timme! Brukar oftast vara klara vid elva, halv tolv. Nu är jag hemma och väntar på att klockan ska bli lite efter ett, då jag ska ner till stallet igen och ta in hästarna, sen vänta på Linn tills hon kommer, och sen ha teori för alla barngrupper. Ska ju rida idag också, jag får förhoppningsvis Derby <3 Jag vet inte vad vi kommer göra, jag vill hoppa, men alla är inte på samma nivåer och så, så det blir väl säkert bara att rida fritt..

När jag kommer hem ikväll hoppas jag verkligen att dem har kodat om PA så jag kan kolla, hinner inte kolla på tv:n, är inte hemma förns 8 typ.. Förra veckan kom det inte upp förns vid halv 12, orkar inte sitta uppe och vänta när det är skola dagen efter..
Bild från Google.

Puss.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0