Stallet idag.

Har inte skrivit på ett tag nu. Men vad vill ni läsa om? Ska jag ha någon sorts bloggtävling som t.ex. gissa vad det är på bilden? Frågestund? Dagens blogg? Hissat från mig? 
I alla fall, idag ska jag åka ner till stallet. Det är "knatteridning" och då hjälper vanligtvis jag, Denice, Linn, Regina, Wilma och Sofia till. Men idag kommer det troligtvis några fler som ska hjälpa till, vi får se vilka det blir.. Efter grupperna ska vi rida, då jag rider Derby. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra, jag hoppas på hoppning.

En random bild från nyår. 


.Ps. Sofia, om du läser detta, snälla kom till stallet idag! :D .Ds.

Puss :*


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Eftersom du rider på Wirsbo så undrar jag om du skulle kunna skriva lite om hur hästarna där är? :P Skulle vara kul, jag ska dit på ridläger i år :)

2012-01-10 @ 17:33:34
URL: http://elinahlander.bloggplatsen.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0