Kass bloggning!

Hej, har inte bloggat på några dagar nu, sorry.. Jag har inte haft tid till bloggen just nu, släkten har varit här flera dagar i rad, och jag ville umgås med dem, då jag inte träffar dem som bor i stockholm och västerås så ofta <3  

Några av mina julklappar bestod av:
*Godis
*Presentkort på erikslund shoppingcenter och hööks
*Min Iphone 4, tack såå mycket mamma och pappa <3
*Högtalare
*Smycken
*Rosa fleece-pläd från Chilli
Min familj fick ett "mini-pingisbord" haha, det var verkligen omtyckt! Jag vann mot Daniel 3 gånger på raken, hehe. På juldagen vaknade jag vid 10 av att Zabrina o Larry spelade pingis, det var mindre roligt. Men julhelgen var jätterolig, mycket musik, skratt och galna "shower" som Zabbe, samuel och lillsyrran hittade på. Samuel går på hip-hop/street-dans, och efter lite om och men visade han upp en av danserna som dem hade lärt sig, och han var grymt bra!

Igår sov jag hos Thilda, och inte lite övertrötta vi va asså, speciellt hennes lillasyster, haha.
"hahahahahh" Hon garvade oavbrutet i typ 10 minuter, sen säger hon "Vad är det som är roligt?!" Då började hon garva ännu mer. xd  
Nu sitter jag hemma och väntar på att klockan ska bli 20 i 3, då jag ska ner till stallet, hoppa Derby<3. Det kanske kommer film eller nån bild, vi får se. aja, puss :*


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0