Info om mig!

Vem är jag då, jo, jag heter Julia och är född i Juni 1997. Jag bor med mina föräldrar, min lillasyster och våran hund Lady i en ganska liten villa i Västmanland. Jag har en Canon EOS 450d med ett standardobjektiv men även ett Canon EF-S 55-250 mm F4-5.6 IS. Jag fotar ganska mycket på min fritid, men oftast vid speciella tillfällen eller fint väder. 


På min fritid är jag antingen med kompisar, bloggar, eller åker och shoppar. Annars rider jag på ridskola 3-4 ggr i veckan. Varav en av dem är i en träningsgrupp med tre andra tjejer, Denice, Linn och Wilma. Den gruppen är mest inriktad på hoppning, då det är det största intresset. Jag rider då en söt, ganska framåt 8-årig valack vid namn Derby. Han är knappt tävlad men det kommer det bli ändring på sen, första gången var förmodligen när jag tävlade lokalt i våras på ridskolan med honom. Och den historien behöver vi inte gå in på, hehe. Men han är så otroligt snäll, även fast dem flesta säger att han bits och naffsas hela tiden, men det förstår jag inte ens varför dem säger..  
Derby en kväll innan tävling ↓


Ja, det var väl lite om mig, hoppas att ni stannar och fortsätter läsa min blogg. Jag ska börja fixa design och det snart, så ni får nöja er med hur det ser ut tills vidare!

Inga bilder får tas från bloggen, © by fotoojuliaa !

Puss och kram! :*   


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0