Helgen.

Ännu en vecka i skolan har gått, vill redan ha sommarlov! Men i alla fall, min helg då.

Fredag: Efter ett läxhörhör på engelskan gick jag hem, har en känsla av att jag faktiskt kan ha många rätt, happyface! Sen var jag typ bara hemma, kollade på tv, chillade bara. Gick och la mig ganska tidigt eftersom..

Lördag: Var det konfadag, 10-16! Hämtade upp Astrid och Jill på vägen dit också. Gudstjänst, en av ledarnas kompisar hade kommit dit och pratat i nåra timmar, åt lunch, körde även lite pingis och hörde en fullt seriös "host" sång-och-piano-nummer av Erika och Astrid, haha. Åkte hem vid fyra, drog till ica för att köpa lite godis till min, Jill och Astrids filmkväll. Dem kom hem till mig lite efter 6 och vi kollade på Due date, bra film. Sen lyssnade vi typ på musik och va sjukt trötta efter filmen! Vi drog ut lite senare, och va med några. Sjukt kallt var det! Drog hem lite före halv 12, och chattade på fb tills jag gick o la mig..

Söndag: Idag blir det stallet hela dagen, Wilma kommer till mig vid 1 och sen går vi och är stallvärdinnor. Vilka minnen det finns från söndagarna alltså, enda från starten! När nu den var? Sjukt länge i alla fall! Ellerhur tjejer?! Och inte är det slut nu, nej nej.<3

Måste också skriva att jag saknar er andra stallvärdinnor, Denice, Regina och Linn! Som just nu är uppe i Åre, men som äntligen kommer hem ikväll! <3

©fotoojuliaa
Iphonebild på en smutsig Derby, ska även rida honom idag <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknade dig med !! <3

2012-01-23 @ 15:19:09
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0