-Studiedag imorgon-

Det är verkligen skönt att inte behöva gå upp till skolan imorgon! Ska istället fota med Denice om det är fint väder.
Idag var jag hos Astrid med henne och Jill. Vi gjorde "fattiga riddare", om ni vet vad det är. Vi skulle plugga engelska också, men vi orkade inte det så vi satt vid Astrids datorn och lyssnade på musik istället. Vi var ute en stund också. Vill ha sommar NU, orkar inte med den här kylan längre!

På lördag åker jag till Hamre med Jessica, Denice, Linn, Regina och hästen Notre dame, Jessica ska tävla hoppning, och vi åker med som hästskötare och så. Jag tror hon skulle hoppa 1.10 m och 1.20 m.
Det kanske kommer upp några bilder om jag fotar imorgon, jag får se. Nu ska jag nog titta på Top model Sverige eller Tunnelbanan eftersom jag inte har sett dem nyaste avsnitten.

Bye!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0