Bloggar från..

Mobilen. Ligger i min säng och ska snart sova, men tänkte göra ett litet inlägg om ridningen idag.
Jag red ju Derby eftersom det var träningsgrupp idag, vi hade studs i två av hörnen, ett räcke på ena diagonalen och en oxer på den andra diagonalen. Jag red med hackamore då våran ridlärare Jessica tyckte att jag skulle ha det efter gårdagens ridpass.. Det gick bättre än vad jag hade väntat mig i alla fall! Jag fick göra om studsen flera gånger då Jessica och jag ville att Derby skulle sluta med att dra sig framåt över studsen och i stället börja jobba med bakbenen och hoppa uppåt mera än innan och det gick ganska bra efter ett tag! Efter ridningen var Derby trött och vilade sitt huvud mot mig, sötis :*
Godnatt bloggen! <3

Kommentarer
Postat av: emilia+

Hej!! haft en bra dag? vill du va med i dagens blogg hos mig?

KRAM<3 www.emilialarsson.blogg.se

2012-01-25 @ 15:14:32
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0