Zealot - Även kallad Ångloket <3

RIP Zealot
Älskade Zealot, ridskolans snällaste häst, ridskolans Luciahäst, ridskolans gamle gosse, 21 år var du och ändå var du en krutgubbe, speciellt i hoppningen då det gick undan! Nästan alla på ridskolan har något minne med dig, enda sen du var 5 år har du stått på samma ridskola och jag måste säga, det kommer kännas väldigt tomt utan dig här! <3
Ett av alla minnen är när man badade med dig, du älskade att bada, och lät nästan som ett ånglok när du badade, ingen visste varför, men det bara var så!
Den 10 Februari 2012 var din sista dag i hagen, du hade brutit benet och var därför tvungen att avlivas, jag kan knappt tro det, att du är borta. Jag kommer förmodligen förbi med nån blomma till din box <3
© fotoojuliaa
Zealot och Derby i sommarhagen 2011, Foto: Denice

Zealot i hagen hösten 2011, Foto: Fotoojuliaa

Tack för tiden vi fick med dig! <3


Kommentarer
Postat av: Hanna Kaisto

<3

2012-02-12 @ 12:17:49
URL: http://vr.bloggplatsen.se
Postat av: jossan - hamreryttarna

fina fina zealot :(



sv; Va roligt, har haft jessica på ridläger :D du får hejja om du ser mig :D

2012-02-17 @ 19:59:03
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0