Tjejkväll

Igår gick jag hem till Denice lite före 7, för hon skulle ha tjejkväll, jag, Denice, Sofia, Hanna, Linn och Regina var det. Mycket kul, somnade vid 3 tror jag. Sen vaknade jag vid 9 av att Hanna och Sofia sitter och pratar.. Dem åkte lite senare, dem skulle till stan, så jag och didi satt vid datorn och kollade på tv4-play på lite allt möjligt, t.ex. 112-På liv och död, BigBrother-klipp och Det okända. Gick hem vid 5, och nu sitter jag och lyssnar på musik, smsar, Fb och bloggar. tråkig, chill-kväll hemma tror jag det blir. Melodifestivalen blir det nog också.
©Fotoojuliaa
Haha, bjuder på lite bilder från skolan! ↑ Lagomt tråkigt.. Och ja, min tumme ser fett sned ut :(

Två snabba frågor till er:
1.Vem hejar ni på i Melodifestivalen ikväll?
2.Vilka två tror du kommer direkt till finalen? ↓

Ulrik Munther – "Soldiers" 
Top Cats – "Baby Doll"
Sonja Aldén – "I din himmel" 
Andreas Lundstedt – "Aldrig aldrig" 
Timoteij – "Stormande hav" 
David Lindgren – "Shout It Out" 
Mimi Oh – "Det går för långsamt"
Thomas Di Leva – "Ge aldrig upp"

Jag hejar inte direkt på någon speciell ikväll men, jag tror att kanske Ulrik Munther kommer till final, dem andra har jag inte hört så jättemycket om, David Lindgren kan nog också gå till final ikväll, eller?

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0