Var tog sommaren vägen?

Nu ska jag försöka göra ett vettigt inlägg, under sommaren så har jag knappt tänkt på bloggen, så den har fått lida lite.. Men nu är lovet över, och även min bloggpaus!
Som sagt, var tog sommaren vägen egentligen?! Sommarlovet slutade när det precis hade börjat känns det som, och vädret har ju inte varit det bästa heller.. Jag har ändå hunnit med en del, men det ska jag inte skriva om, det skulle bli ett lååångt inlägg då. Däremot så kan ni titta på Instagram, där heter jag fotoojuliaa. Skolan har börjat nu, bara ett läsår kvar, sen gymnasium! Jag vet inte vad jag ska skriva just nu så denna bild på mig och Derby får avsluta, världens finaste ponny och en trött ofixad jag, haha! ♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0