Fullt hus !

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och chattar med en av mina kusiner i Stockholm som kommer idag. Min pappas syskon kommer hit med sina familjer och ska umgås, och ha dansk julafton, man slår tärning så får man välja paket typ (varje paket som man köper kostar typ 10-15 kr) så det är ju inte så mycket speciella saker, men en kul grej bara! Imorn kommer dem igen och firar jul, äter julmat, öppnar julklappar, och förmodligen blir det nog lite Kalle Anka på tv:n också! ;)

Jag ska gå över med Denices julklapp till henne om ett tag, hoppas hon tycker om den!

En glittrig julgranskula som jag fotade för nån dag sen.
 

Puss :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den var jättttte fin !!!! <3<3<3 Puss

2011-12-23 @ 19:28:11
Postat av: sara

Hej söt blogg!

2011-12-25 @ 19:44:44
URL: http://marbellas.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0